Tyto všeobecné obchodní podmínky upravují vztah mezi prodávajícím a kupujícími
Prodávající:
Petra Furisová
Slavíčkova 1688
356 01 Sokolov
IČO 76187683 DIČ CZ8054042249
(dále jako internetový obchod)
Kupující:
spotřebitel, firma, státní instituce
Objednávka zboží v internetovém obchodě:
Podmínkou platnosti elektronické objednávky je vyplnění veškerých formulářem předepsaných údajů a náležitostí (především je nutný souhlas s obchodními podmínkami).
Registrace v internetovém obchodě není nutná, ale usnadní příští nakupování.
Platební podmínky
- platba předem bankovním převodem - instrukce k zaplacení Vám odešleme po potvrzení objednávky
Při platbě předem na účet je nutné uvést správně variabilní symbol, který je totožný s číslem vaší objednávky před lomítkem. V případě, že variabilní symbol na příkazu k úhradě nebude uveden korektně, nebude možné ověřit uhrazení objednávky a zboží bude expedováno s časovou prodlevou.
- platba dobírkou při dopravě - při doručení zaplatíte v hotovosti kurýrovi přerpavní služby (pracovníkovi České pošty)
- hotově - při osobním převzetí.
Objednané zboží prostřednictvím internetového obchodu je až do zaplacení objednávky majetkem jeho provozovatele.
Přeprava
Dodací lhůta je závislá od způsobu zaplacení. V případě, že se rozhodnete za zboží zaplatit dobírkou, tak bude zásilka vyexpedována nejpozději do 24 hodin od potvrzení objednávky. Pokud zvolíte platbu předem na účet, zásilku odešleme (resp. bude připravena k vyzvednutí) nejpozději do 24 hodin od připsání peněz na náš účet. - myšleno v pracovní dny.
ZBOŽÍ EXPEDUJEME V CO NEJKRATŠÍM MOŽNÉM TERMÍNU!!!!
Zboží odesíláme každý procovní den - objednávky došlé do 12.hodiny se snažíme vyexpedovat ještě tentýž den!
O odeslání zboží bude kupující vždy informován emailem.
Zboží je přepravováno kurýrní službou GLS, Fofr/GEIS nebo Českou Poštou, všichni zpravidla doručují zboží do 24 hodin od podání. Při přepravě se může stát nepředvídatelná událost a dodávka se může zpozdit. Při přepravě může také dojít k poškození nebo narušení balíku, proto je každý zákazník povinen si při převzetí zásilku zkontrolovat, popřípadě sepsat s řidičem kurýrní služby protokol o poškození. O tomto záznamu nás okamžitě informujte. Pokud nás nebudete o nestandartním převzetí nebo o jiném poškození informovat nejpozději do dvou dnů od doručení emailem, či telefonicky, na pozdější uplatňování škody nebude brán zřetel. Rovněž je nutné škodu nahlásit přímo přepravci - nejlépe emailem. Bez nahlášení škody příjemcem přepravci není možné dále škodu u přepravní společnosti uplatňovat.
Ceny dopravy kurýrní službou GLS/GEIS/FOFR(=přeprava autobaterií) a ceny poštovného České pošty jsou uvedeny na stránkách eshopu www.kupoleje.cz a jsou vždy aktuální.
- přesnou cenu dopravy, se zákazník dozví ještě před samotným odesláním elektronické objednávky prostřednictvím eshopu.
ceny zahrnují balné, nic navíc již nebude účtováno
dobírku je nutné hradit v hotovosti, u Balíkovny je možná platba kartou
POZN.: Hmotnost zásilky se řídí přibližnou hmotností olejových balení 1l, 4l, 5l, 60l. Ostatní artikly z našeho eshopu jako jsou filtry, aditiva, autospreje aj. hmotnost určující cenu přepravného nenavyšují.
Osobní odběr v provozovně v Sokolově je zpoplatněn částkou 75 Kč s DPH! VŽDY JE NUTNÉ MÍT PŘEDEM VYTVOŘENOU OBJEDNÁVKU PŘES ESHOP. Objednávku je možné vyzvednout na naší provozovně v Sokolově v pracovní dny od 7,30h do 15,00h.
Doprava mimo Českou republiku je domlouvána individuálně. Autobaterie NELZE zasílat do zahraničí.
Právo na odstoupení od smlouvy
Spotřebitel (= člověk, který mimo rámec své podnikatelské činnosti nebo mimo rámec samostatného výkonu svého povolání uzavírá smlouvu s podnikatelem), který zakoupil zboží přes internetový obchod a bylo mu doručeno libovolnou přepravní službou, má v souladu s platným Občanským zákoníkem právo odstoupit od smlouvy do 14-ti dnů od převzetí zboží bez udání důvodu. Pro odstoupení od smlouvy je třeba prokazatelně dodavateli oznámit odstoupení od smlouvy a to nejpozději do 14 dnů od převzetí zboží a poté zaslat dodavateli kompletní zboží. Prodávající je povinen v důsledku odstoupení vrátit veškeré peněžní prostředky, které od kupujícího obdržel a to nejpozději do 14 dnů od převzetí oznámení o odstoupení. Zároveň však může požadovat náhradu za opotřebení či poškození zboží, které se vrací zpět.
S vrácením částky je prodávající oprávněn počkat, dokud neobdrží buď zboží nebo doklad o jeho odeslání.
Oznámení musí obsahovat:
Vaši plnou adresu
Číslo účtu
Název, případně kod zboží, které vracíte
Datum a číslo objednávky, případně číslo nákupního dokladu
Na stránkách eshopu www.kupoleje.cz je umístěn vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy, který je volně ke stažení a je zároveň zasílán jako příloha elektronického potvrzení objednávky kupujícímu na e-mail.
NEZASÍLEJTE ZÁSILKY NA VÝDEJNÍ MÍSTA, NA DOBÍRKU A NEBO NA NÁKLADY PŘÍJEMCE. TAKOVÉ ZÁSILKY NEBUDOU PŘEVZATY.
V případě nesplnění některé z výše uvedených podmínek nebude odstoupení od spotřebitelské smlouvy možné a zboží bude vráceno na náklady odesílajícího.
Náklady na zaslání zboží zpět do obchodu v rámci odstoupení od smlouvy hradí kupující.
Storno objednávky ze strany internetového obchodu
Prodávající si vyhrazuje právo odmítnout vyřízení objednávky:
a) pokud má jakékoli pochybnosti o pravosti zadaných údajů
b) v případě, že se zboží již nevyrábí nebo nedodává nebo se výrazným způsobem změnila cena dodavatele zboží
c) v případě, že si kupující v minulosti objednávku nepřevzal
Ve všech případech bude kupující kontaktován telefonicky nebo e-mailem, za účelem dohody o dalším postupu.
Nepřevzetí zboží
Po vrácení nepřevzatého zboží zpět do sídla prodávajícího je prodávající oprávněn účtovat si náklady spojené s nepřevzatou zásilkou - především tedy náklady za marnou přepravu k zákazníkovi a náklady spojené s vrácením zásilky zpět na sklad.
Ochrana dat
Provozovatel prohlašuje, že veškeré osobní údaje jsou důvěrné, budou použity pouze pro interní potřebu internetového obchodu kupoleje.cz a nebudou zveřejněny, poskytnuty třetí osobě či jiným způsobem zneužity. Osobní informace jsou shromaždovány z obchodních, logistických a marketingových důvodů.
Při nakládání s osobními daty se internetový obchod zavazuje řídit Zákonem č.101/2000 Sb. O ochraně osobních údajů. Pokud by nastal obchodní případ, kdy by bylo nutné předat osobní informace zákazníka třetí osobě (dodavateli), internetový obchod se zavazuje, že tyto informace by předal jedině až po předchozím odsouhlasení zákazníkem.
Bez souhlasu není možné jakékoliv informace osobního charakteru předávat.
Kupující využíváním služeb internetového obchodu dává souhlas ke shromaždování osobních údajů. Při objednávce zboží jsou požadovány základní informace zákazníka. Zákazník má právo kdykoliv zažádat o vymazání osobních údajů z databáze (zrušení registrace).
Závěrečná ustanovení
Odesláním elektronické objednávky kupující bez výhrad přijímá veškerá ustanovení obchodních podmínek ve znění platném v den odeslání objednávky, jakož i platnou cenu objednaného zboží včetně přepravného či balného, nebylo-li v konkrétním případě prokazatelně dohodnuto jinak. Odeslanou objednávkou je kupující neodvolatelně vázán.
Mimosoudní řešení spotřebitelského sporů
Vážený spotřebiteli, jestli se domníváte, že jsme Vás poškodili, nebo nedostáli svým závazkům, pište na naši emailovou adresu kupoleje@seznam.cz
Jestli se nám nepodaří spor vyřešit přímo, na základě Zákona č. 378/2015, kterým se mění Zákon č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, máte také právo na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu.
Subjektem (ADR) mimosoudního řešení spotřebitelských sporů mezi obchodníkem a spotřebitelem, je Česká obchodní inspekce, nebo jiný subjekt pověřený Ministerstvem průmyslu a obchodu, viz http://www.mpo.cz/dokument169867.html.
U České obchodní inspekce, má spotřebitel možnost podat návrh prostřednictvím on-line formuláře,dostupného na internetových stránkách České obchodní inspekce: https://adr.coi.cz/cs .
Spotřebitel může podat návrh u České obchodní inspekce nebo pověřeného subjektu nejpozději do 1 roku ode dne, kdy uplatnil své právo, které je předmětem sporu, u prodávajícího poprvé.
Spotřebitel může podat návrh také prostřednictvím platformy mimosoudního řešení spotřebitelských sporů EU, která je dostupná online na: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=CS. Návrh zde může podat jenom spotřebitel žijící v EU na obchodníka se sídlem v EU.
Jestliže sporné strany nejsou spokojené s kvalitou mimosoudního řešení spotřebitelského sporu a domnívají se, že v průběhu řízení došlo k porušení Pravidel pro mimosoudní řešení spotřebitelských sporů, mohou podat stížnost na adresu Ministerstva průmyslu a obchodu nebo na emailovou adresu adr@mpo.cz.
V případě přeshraničních sporů pomáhá spotřebitelům v přístupu k příslušnému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů Evropské spotřebitelské centrum Česká republika.
Náklady spojené s mimosoudním řešením spotřebitelských sporů si strany nesou samy.
V Sokolově, dne 1.1.2013 (poslední aktualizace 4.3.2024)